Consultant clienți Contact-Centru
BC Energbank SA
№15187993, 21 февраля 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Principalele atribuții:
Oferirea unui suport pentru clienți eficient și interactiv;
Soluționarea problemelor întâmpinate de către clienți în utilizarea produselor sau serviciilor utilizate;
Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și juridice;
Oferirea suportului on-line pentru platformele de socializare utilizate de către Bancă;
Colectarea sugestiilor/opiniilor clienților.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
Experiența constituie un avantaj;
Cunoașterea limbii române, limbii ruse, limbii engleze (preferabil).
Abilități
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Gândire analitică, memorie dezvoltată, capacitate de a reține informații, tact și pricepere în comunicare cu clienții actuali și potențiali ai Băncii, echilibru emoțional, rezistență la efort și stres.;
Conduită morală și profesională desăvârșită, disciplină, responsabilitate, exigența față de sine, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate. E-mail: hr@office.energbank.com
Oferirea unui suport pentru clienți eficient și interactiv;
Soluționarea problemelor întâmpinate de către clienți în utilizarea produselor sau serviciilor utilizate;
Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și juridice;
Oferirea suportului on-line pentru platformele de socializare utilizate de către Bancă;
Colectarea sugestiilor/opiniilor clienților.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
Experiența constituie un avantaj;
Cunoașterea limbii române, limbii ruse, limbii engleze (preferabil).
Abilități
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Gândire analitică, memorie dezvoltată, capacitate de a reține informații, tact și pricepere în comunicare cu clienții actuali și potențiali ai Băncii, echilibru emoțional, rezistență la efort și stres.;
Conduită morală și profesională desăvârșită, disciplină, responsabilitate, exigența față de sine, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate. E-mail: hr@office.energbank.com
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено