Asistent E-Commerce & Marketing
Eztem Corp
19 апреля 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Принимаем и людей с инвалидностью
Asigurarea suportului operațional pentru activitățile zilnice ale companiei, cu accent pe gestionarea platformelor online, produselor, promovarea în social media și sarcini administrative curente.
Responsabilități principale
1. Website & Produse
- Introducere, actualizare și optimizare produse pe platformele online
- Verificarea conținutului (texte, imagini, prețuri, descrieri)
- Asistență în listări SEO (titluri, cuvinte cheie, categorii)
2. Social Media & Marketing
- Publicarea de postări pe retele de socializare conform brief-urilor
- Monitorizarea reacțiilor și comentariilor, interacțiune minimă cu utilizatorii
- Sugestii de conținut promoțional și tematici sezoniere
3. Administrativ & Office
- Organizare documente (Word, Excel)
- Rapoarte simple de activitate sau stocuri
- Alte sarcini administrative sau de birou, la cererea superiorului
4. Suport Direct pentru Management
- Urmărirea taskurilor alocate
- Respectarea termenelor limită
- Comunicare constantă privind statusul sarcinilor
Cerințe & Abilități
- Cunoștințe bune de Microsoft Excel & Word
- Capacitate de organizare și prioritizare
- Atenție la detalii, seriozitate, inițiativă
- Abilități de navigare online și social media
- Dorință de învățare și dezvoltare profesională
Responsabilități principale
1. Website & Produse
- Introducere, actualizare și optimizare produse pe platformele online
- Verificarea conținutului (texte, imagini, prețuri, descrieri)
- Asistență în listări SEO (titluri, cuvinte cheie, categorii)
2. Social Media & Marketing
- Publicarea de postări pe retele de socializare conform brief-urilor
- Monitorizarea reacțiilor și comentariilor, interacțiune minimă cu utilizatorii
- Sugestii de conținut promoțional și tematici sezoniere
3. Administrativ & Office
- Organizare documente (Word, Excel)
- Rapoarte simple de activitate sau stocuri
- Alte sarcini administrative sau de birou, la cererea superiorului
4. Suport Direct pentru Management
- Urmărirea taskurilor alocate
- Respectarea termenelor limită
- Comunicare constantă privind statusul sarcinilor
Cerințe & Abilități
- Cunoștințe bune de Microsoft Excel & Word
- Capacitate de organizare și prioritizare
- Atenție la detalii, seriozitate, inițiativă
- Abilități de navigare online și social media
- Dorință de învățare și dezvoltare profesională
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
19 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено