Operator call center
Nobil Dent
№15187815, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Clinica stomatologică „Nobil Dent” din Chișinău, sectorul Ciocana, își extinde echipa!
Angajăm operator call center pentru gestionarea eficientă a lead-urilor și comunicarea cu pacienții noștri prin multiple canale.
Responsabilități principale:
Gestionarea tuturor lead-urilor care intră prin diverse surse (IP telefonie, Instagram, Facebook, website și altele) utilizând CRM-ul clinicii.
Răspuns prompt și profesionist la apeluri telefonice, mesaje și corespondență scrisă.
Contactarea proactivă a lead-urilor și menținerea unei comunicări eficiente cu pacienții.
Completarea rapoartelor zilnice de activitate (chestionar simplu, 2-3 minute).
Informarea managerului de call center despre orice situații sau probleme apărute.
Profilul candidatului ideal:
Vorbire fluentă în limbile română și rusă; cunoașterea limbii engleze sau italiene constituie un avantaj.
Persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată spre soluții.
Abilități excelente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă.
Experiență anterioară în relații cu clienții și utilizarea unui CRM constituie un avantaj.
Ce oferim:
Un mediu de lucru modern și profesionist.
Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri pentru perfecționare.
Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale.
Program de lucru pe schimburi, adaptat astfel pentru a asigura activitatea call centru similar cu programul clinicii (8:00-20:00).
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dedicată, așteptăm CV-ul tău la adresa office.manager@nobildent.md sau te invităm să ne contactezi la numărul de telefon 068683373. Email: hr-recrutare@nobildent.md
Telefon: 068683373
Angajăm operator call center pentru gestionarea eficientă a lead-urilor și comunicarea cu pacienții noștri prin multiple canale.
Responsabilități principale:
Gestionarea tuturor lead-urilor care intră prin diverse surse (IP telefonie, Instagram, Facebook, website și altele) utilizând CRM-ul clinicii.
Răspuns prompt și profesionist la apeluri telefonice, mesaje și corespondență scrisă.
Contactarea proactivă a lead-urilor și menținerea unei comunicări eficiente cu pacienții.
Completarea rapoartelor zilnice de activitate (chestionar simplu, 2-3 minute).
Informarea managerului de call center despre orice situații sau probleme apărute.
Profilul candidatului ideal:
Vorbire fluentă în limbile română și rusă; cunoașterea limbii engleze sau italiene constituie un avantaj.
Persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată spre soluții.
Abilități excelente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă.
Experiență anterioară în relații cu clienții și utilizarea unui CRM constituie un avantaj.
Ce oferim:
Un mediu de lucru modern și profesionist.
Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri pentru perfecționare.
Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale.
Program de lucru pe schimburi, adaptat astfel pentru a asigura activitatea call centru similar cu programul clinicii (8:00-20:00).
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dedicată, așteptăm CV-ul tău la adresa office.manager@nobildent.md sau te invităm să ne contactezi la numărul de telefon 068683373. Email: hr-recrutare@nobildent.md
Telefon: 068683373
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut