Manager Suport Clienti
Viorica Cosmetic
№15188558, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
„VIORICA-COSMETIC” este cel mai mare producător de produse cosmetice din Republica Moldova, cu extinderea stabilă și creșterea vânzărilor minim cu 35% fiecare an. Produsele companiei „VIORICA-COSMETIC” câștigă premii internaţionale în fiecare an.
Acum este în căutarea unui Manager Suport Clienti.
Ce oferim noi?
Angajare oficială din prima zi - contract de muncă oficial (pachet social complet);
Salariu stabil, 100% transparent, transferat pe card bancar;
Grafic de lucru 5/2 de la 8:00 pina la 17:00 sau de la 9:00 pina la 18:00;
Locul de muncă - Sculeanca;
Dezvoltarea profesională și creșterea carierei, atât în cadrul companiei, cât și în cadrul holdingului;
Echipa tanara, ambitioasa si prietenoasa.
Ce este nevoie pentru asta?
Experiență profesională în domeniu;
Cunoașterea limbii Române la nivel avansat și Rusă la nivel de vorbire;
Cunoștințe de bază în utilizarea WordPress, 1C și platforme de curierat;
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
Atenție la detalii și capacitate de organizare;
Cunoștințe de bază în utilizarea platformelor de e-commerce.
Ce va trebui de făcut?
Oferirea suportului clienților prin rețele de socializare, email, chat și telefon;
Procesarea și gestionarea comenzilor online pentru Moldova, inclusiv verificarea comenzilor, adăugarea manuală în sistem, crearea AWB-urilor și gestionarea comenzilor cu produse lipsă;
Întocmirea Notelor de serviciu pentru produse deteriorate sau reacții alergice;
Gestionarea comenzilor pentru influenceri în Moldova și România, inclusiv crearea și procesarea AWB-urilor;
Administrarea comenzilor pe platforma Marketing Afiliat 2Performant.ro;
Închiderea comenzilor online pentru Moldova și întocmirea rapoartelor lunare privind vânzările online.
Trimiteți un CV complet indicând postul vacant la adresa de e-mail: hr@viorica.md sau ne contactați la: 061098400. E-mail: hr@viorica.md
Telefon: 061098400
Acum este în căutarea unui Manager Suport Clienti.
Ce oferim noi?
Angajare oficială din prima zi - contract de muncă oficial (pachet social complet);
Salariu stabil, 100% transparent, transferat pe card bancar;
Grafic de lucru 5/2 de la 8:00 pina la 17:00 sau de la 9:00 pina la 18:00;
Locul de muncă - Sculeanca;
Dezvoltarea profesională și creșterea carierei, atât în cadrul companiei, cât și în cadrul holdingului;
Echipa tanara, ambitioasa si prietenoasa.
Ce este nevoie pentru asta?
Experiență profesională în domeniu;
Cunoașterea limbii Române la nivel avansat și Rusă la nivel de vorbire;
Cunoștințe de bază în utilizarea WordPress, 1C și platforme de curierat;
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
Atenție la detalii și capacitate de organizare;
Cunoștințe de bază în utilizarea platformelor de e-commerce.
Ce va trebui de făcut?
Oferirea suportului clienților prin rețele de socializare, email, chat și telefon;
Procesarea și gestionarea comenzilor online pentru Moldova, inclusiv verificarea comenzilor, adăugarea manuală în sistem, crearea AWB-urilor și gestionarea comenzilor cu produse lipsă;
Întocmirea Notelor de serviciu pentru produse deteriorate sau reacții alergice;
Gestionarea comenzilor pentru influenceri în Moldova și România, inclusiv crearea și procesarea AWB-urilor;
Administrarea comenzilor pe platforma Marketing Afiliat 2Performant.ro;
Închiderea comenzilor online pentru Moldova și întocmirea rapoartelor lunare privind vânzările online.
Trimiteți un CV complet indicând postul vacant la adresa de e-mail: hr@viorica.md sau ne contactați la: 061098400. E-mail: hr@viorica.md
Telefon: 061098400
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut