Jurisconsult principal, management si dezvoltare resurse umane
Banca Națională a Moldovei
16 aprilie 2025
Chișinău, Сentru
De la 4 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Obiectivele postului:
Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane cu asigurarea conformării la normele legale aferente domeniului muncii, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe obligatorii:
Studii superioare universitare în domeniul juridic.
Experiență de muncă în domeniul legislației muncii sau gestiunii resurselor umane de cel puțin 3 ani.
Cunoașterea limbii române şi limbii engleze la nivel cel puțin A2;
Cunoștințe de operare a programelor computerizate MS Office.
Cunoștințe profesionale/speciale:
a) legislația în vigoare a Republicii Moldova aferentă domeniului muncii;
b) ordinea elaborării regulamentelor şi instrucțiunilor, normelor metodologice ce țin de competența subdiviziunii pe domeniul de resurse umane;
c) standarde, bune practici, metodologii, instrumente și tehnici de organizare ai managementului resurselor umane.
Principalele atribuții:
Acordă consultanță şi asistență juridică pentru problemele juridice în domeniul resurse umane;
Efectuează studii de caz şi analiză a cadrului de reglementare național şi internațional, a practicilor relevante, prezentând note argumentate conducerii subdiviziunii;
Acordă consultanță juridică / examinează cererile, petițiile, adresările venite de la actualii sau foștii angajați ai Băncii Naționale, de la alte autorități sau reprezentanță ai societății civile aferent problemelor pe domeniul resurse umane;
Studiază practica internațională, în special cea Europeană, în domeniul legislației muncii și înaintează propuneri de îmbunătățire/completare ale reglementărilor interne aferent domeniului de resurse umane, precum și vine cu inițiative de modificare a legislației muncii naționale după caz;
Asigură verificarea dosarelor personale, actelor care stau la baza proceselor de angajare, gestiunea relațiilor de muncă și încetare a contractelor de muncă;
Asigură verificarea respectării prevederilor legislației muncii în cadrul activității ce tine de management si dezvoltare resurse umane;
Livrează instruiri interne pentru angajații băncii privind obligațiile legale în domeniul legislației muncii, cât și a reglementărilor interne în domeniu;
Oferă asistență în aplicarea procedurilor disciplinare și, după caz, a sancțiunilor disciplinare conform legislației. etc.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
Mediu de muncă modern și prietenos
Flexibilitate în programul de muncă
Pachet salarial competitiv
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
1 mai 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022-822-143 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie recomandată:
Codul muncii al Republicii Moldova;
Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei;
Legea privind declararea averii şi a intereselor personale nr. 133 din 17.06.2016.
Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane cu asigurarea conformării la normele legale aferente domeniului muncii, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe obligatorii:
Studii superioare universitare în domeniul juridic.
Experiență de muncă în domeniul legislației muncii sau gestiunii resurselor umane de cel puțin 3 ani.
Cunoașterea limbii române şi limbii engleze la nivel cel puțin A2;
Cunoștințe de operare a programelor computerizate MS Office.
Cunoștințe profesionale/speciale:
a) legislația în vigoare a Republicii Moldova aferentă domeniului muncii;
b) ordinea elaborării regulamentelor şi instrucțiunilor, normelor metodologice ce țin de competența subdiviziunii pe domeniul de resurse umane;
c) standarde, bune practici, metodologii, instrumente și tehnici de organizare ai managementului resurselor umane.
Principalele atribuții:
Acordă consultanță şi asistență juridică pentru problemele juridice în domeniul resurse umane;
Efectuează studii de caz şi analiză a cadrului de reglementare național şi internațional, a practicilor relevante, prezentând note argumentate conducerii subdiviziunii;
Acordă consultanță juridică / examinează cererile, petițiile, adresările venite de la actualii sau foștii angajați ai Băncii Naționale, de la alte autorități sau reprezentanță ai societății civile aferent problemelor pe domeniul resurse umane;
Studiază practica internațională, în special cea Europeană, în domeniul legislației muncii și înaintează propuneri de îmbunătățire/completare ale reglementărilor interne aferent domeniului de resurse umane, precum și vine cu inițiative de modificare a legislației muncii naționale după caz;
Asigură verificarea dosarelor personale, actelor care stau la baza proceselor de angajare, gestiunea relațiilor de muncă și încetare a contractelor de muncă;
Asigură verificarea respectării prevederilor legislației muncii în cadrul activității ce tine de management si dezvoltare resurse umane;
Livrează instruiri interne pentru angajații băncii privind obligațiile legale în domeniul legislației muncii, cât și a reglementărilor interne în domeniu;
Oferă asistență în aplicarea procedurilor disciplinare și, după caz, a sancțiunilor disciplinare conform legislației. etc.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
Mediu de muncă modern și prietenos
Flexibilitate în programul de muncă
Pachet salarial competitiv
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
1 mai 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022-822-143 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie recomandată:
Codul muncii al Republicii Moldova;
Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei;
Legea privind declararea averii şi a intereselor personale nr. 133 din 17.06.2016.
Adresa:
Chișinău, Сentru
bd. Grigore Vieru 1
bd. Grigore Vieru 1
Data actualizării:
16 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut