Director relații clienți corporativi | Departamentul Clienți Corporativi
MAIB
№15203680, 27 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
În acest rol, vei avea următoarele sarcini:
Dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări corporate;
Construirea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții corporate;
Identificarea de noi oportunități de afaceri și dezvoltarea pieței;
Monitorizarea performanței echipei și a indicatorilor de performanță;
Colaborarea cu departamentele interne pentru îmbunătățirea procesului de vânzare.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
Experiență de minimum 3 ani în domeniul vânzărilor corporate;
Abilități excelente de leadership și comunicare;
Capacitate de analiză și elaborare a strategiilor de vânzări;
Cunoștințe avansate de negociere și dezvoltare a relațiilor comerciale;
Cunoștințe medii/avansate a limbii engleze.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc.;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul și portofoliu la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
* Vor fi contactate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
Dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări corporate;
Construirea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții corporate;
Identificarea de noi oportunități de afaceri și dezvoltarea pieței;
Monitorizarea performanței echipei și a indicatorilor de performanță;
Colaborarea cu departamentele interne pentru îmbunătățirea procesului de vânzare.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
Experiență de minimum 3 ani în domeniul vânzărilor corporate;
Abilități excelente de leadership și comunicare;
Capacitate de analiză și elaborare a strategiilor de vânzări;
Cunoștințe avansate de negociere și dezvoltare a relațiilor comerciale;
Cunoștințe medii/avansate a limbii engleze.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc.;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul și portofoliu la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
* Vor fi contactate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut