Consultant Vânzări Online
BC Energbank SA
№15187999, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Part-time
Principalele atribuții:
Contactarea zilnică a clienților actuali și potențiali pentru informarea acestora despre produsele și serviciile Băncii, conform campaniilor curente sau planificate;
Contactarea clienților persoane fizice care urmează să închidă creditul, pentru a le prezenta opțiuni de refinanțare sau accesarea unui nou credit;
Promovarea promoțiilor de creditare disponibile pentru clienții cu credite închise;
Oferirea suportului clienților care au instalată aplicația mobilă despre posibilitatea de a solicita un credit online;
Prezentarea opțiunilor de creditare online disponibile pe website-ul Băncii pentru clienții care nu au instalată aplicația mobilă;
Urmarea scripturilor de apel și respectarea standardelor Băncii;
Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de Bancă;
Menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții existenți pentru a asigura fidelizarea acestora.
Cerințe faţă de candidați:
Studii superioare / în curs de finalizare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
Experiența anterioară în vânzări, inclusiv în companii de microfinanțare, constituie un avantaj;
Cunoștințe solide despre produsele bancare, inclusiv de creditare și legislația aferentă;
Abilități de analiză financiară și evaluarea capacități de plată a clientului;
Cunoașterea fluentă a limbii române și rusă, a limbii engleze este un avantaj;
Disponibilitate pentru un program part-time, flexibil.
Competențe:
Abilități de comunicare, negociere și vânzări a produselor Băncii;
Capacitatea de a informa corect clientul despre produsele Băncii și condițiile contractuale;
Gândire analitică, memorie dezvoltată și abilitatea de a reține informații importante;
Tact, echilibru emoțional și rezistență la efort și stres în interacţiunea cu clienții actuali și potențiali;
Organizare și gestionare eficientă a timpului, respectarea termenelor limită;
Identificarea și soluționarea rapidă a problemelor în procesul de vânzare a produselor Băncii.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate! E-mail: hr@office.energbank.com
Contactarea zilnică a clienților actuali și potențiali pentru informarea acestora despre produsele și serviciile Băncii, conform campaniilor curente sau planificate;
Contactarea clienților persoane fizice care urmează să închidă creditul, pentru a le prezenta opțiuni de refinanțare sau accesarea unui nou credit;
Promovarea promoțiilor de creditare disponibile pentru clienții cu credite închise;
Oferirea suportului clienților care au instalată aplicația mobilă despre posibilitatea de a solicita un credit online;
Prezentarea opțiunilor de creditare online disponibile pe website-ul Băncii pentru clienții care nu au instalată aplicația mobilă;
Urmarea scripturilor de apel și respectarea standardelor Băncii;
Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de Bancă;
Menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții existenți pentru a asigura fidelizarea acestora.
Cerințe faţă de candidați:
Studii superioare / în curs de finalizare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
Experiența anterioară în vânzări, inclusiv în companii de microfinanțare, constituie un avantaj;
Cunoștințe solide despre produsele bancare, inclusiv de creditare și legislația aferentă;
Abilități de analiză financiară și evaluarea capacități de plată a clientului;
Cunoașterea fluentă a limbii române și rusă, a limbii engleze este un avantaj;
Disponibilitate pentru un program part-time, flexibil.
Competențe:
Abilități de comunicare, negociere și vânzări a produselor Băncii;
Capacitatea de a informa corect clientul despre produsele Băncii și condițiile contractuale;
Gândire analitică, memorie dezvoltată și abilitatea de a reține informații importante;
Tact, echilibru emoțional și rezistență la efort și stres în interacţiunea cu clienții actuali și potențiali;
Organizare și gestionare eficientă a timpului, respectarea termenelor limită;
Identificarea și soluționarea rapidă a problemelor în procesul de vânzare a produselor Băncii.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate! E-mail: hr@office.energbank.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut