Consultant clienți Contact-Centru
BC Energbank SA
№15187993, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Principalele atribuții:
Oferirea unui suport pentru clienți eficient și interactiv;
Soluționarea problemelor întâmpinate de către clienți în utilizarea produselor sau serviciilor utilizate;
Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și juridice;
Oferirea suportului on-line pentru platformele de socializare utilizate de către Bancă;
Colectarea sugestiilor/opiniilor clienților.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
Experiența constituie un avantaj;
Cunoașterea limbii române, limbii ruse, limbii engleze (preferabil).
Abilități
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Gândire analitică, memorie dezvoltată, capacitate de a reține informații, tact și pricepere în comunicare cu clienții actuali și potențiali ai Băncii, echilibru emoțional, rezistență la efort și stres.;
Conduită morală și profesională desăvârșită, disciplină, responsabilitate, exigența față de sine, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate. E-mail: hr@office.energbank.com
Oferirea unui suport pentru clienți eficient și interactiv;
Soluționarea problemelor întâmpinate de către clienți în utilizarea produselor sau serviciilor utilizate;
Promovarea produselor și serviciilor bancare destinate persoanelor fizice și juridice;
Oferirea suportului on-line pentru platformele de socializare utilizate de către Bancă;
Colectarea sugestiilor/opiniilor clienților.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
Experiența constituie un avantaj;
Cunoașterea limbii române, limbii ruse, limbii engleze (preferabil).
Abilități
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Gândire analitică, memorie dezvoltată, capacitate de a reține informații, tact și pricepere în comunicare cu clienții actuali și potențiali ai Băncii, echilibru emoțional, rezistență la efort și stres.;
Conduită morală și profesională desăvârșită, disciplină, responsabilitate, exigența față de sine, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate. E-mail: hr@office.energbank.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut